Klaver Administratie & Advies verzorgt uw administratie

Als ondernemer heeft u het altijd druk. Laat daarom uw administratieve zaken uitbesteden door Klaver Administratie & Advies. Wij regelen uw financiële administratie, jaarrekeningen, fiscale aangiftes en geven advies.

Financiële administratie en jaarrekeningen

Wij verzorgen voor u de complete bedrijfsadministratie: van het inboeken van de gegevens tot het samenstellen van de jaarrekeningen. Zo kunt u alle aandacht en energie volledig aan uw onderneming besteden. We adviseren en begeleiden zzp’ers, eenmanszaken, vof’s en maatschappen, maar ook bv’s - zowel enkelvoudige als geconsolideerde vennootschappen - behoren tot onze klantenkring.

Liever uw administratie zelf of gedeeltelijk invoeren? Ook dat is mogelijk. We maken hiervoor gebruik van de applicatie Exact Online. Samen met u maken we heldere afspraken over taken en verantwoordelijkheden.

Altijd een up-to-date inzicht in uw administratie en de betaalstromen adequaat regelen dan is Yuki mogelijk de oplossing voor u.

Fiscale aangiftes

Naast het verzorgen van uw complete bedrijfsadministratie, regelen we ook uw fiscale aangiftes. Hiervoor hebben wij de nieuwste applicatie en een directe en gecertificeerde digitale portal bij de Belastingdienst.

We verzorgen voor u onder meer:

  • inkomstenbelasting, zowel bedrijven als particulieren
  • omzetbelasting
  • vennootschapsbelasting
  • dividendbelasting
  • erf- en schenkbelasting, successieaangifte

Salarisadministratie

Onze salarisadministratie is volledig digitaal en ‘in the cloud’ beschikbaar via Loket. Hierin is alles digitaal verkrijgbaar voor zowel werkgever als werknemer. Op deze wijze is het bovendien mogelijk om heel efficiënt te communiceren. Als werkgever kunt u op professionele wijze gegevens zoals loonstroken, jaaropgaven en overeengekomen zaken beschikbaar stellen voor uw werknemers. Uiteraard wordt alles in overleg met u vastgelegd, waarin we uw specifieke wensen vastleggen en u administratie op maat kunnen aanbieden.

Adviezen aan bedrijven en particulieren

Zowel voor bestaande als nieuwe klanten bieden we (fiscaal) advies en begeleiding op een zeer breed gebied van uw organisatie of bedrijf. Of het nu gaat om een uitbreiding, start van een nieuwe onderneming of andere aspecten die binnen uw bedrijf aan de orde zijn: we gaan met u aan tafel om alle aspecten te bespreken en u advies op maat te geven.

Vragen over uw oudedagsvoorziening, pensioen of andere zaken? Naast bedrijven adviseren we u ook als particulier.

Partners

Om u een optimale dienstverlening te kunnen garanderen, maken wij gebruik van diverse partners. Middels ons kennisnetwerk en software leveranciers blijven wij up-to-date en kunnen wij u optimaal bedienen met de nieuwste kennis en technieken.

Facet Accountants & Adviseurs

Middels onze nauwe samenwerking met Facet Accountants & Adviseurs kunnen wij u als klein kantoor de service bieden van een groot kantoor. Facet Accountants & Adviseurs loopt voorop in de ontwikkelingen van het digitaliseringsproces van uw administratie.

Mocht u een ingewikkeld vraagstuk hebben waar wij zelf de vakkennis niet voor in huis hebben, dan staan de professionele collega's van Facet klaar om ons hierbij te ondersteunen.

Facet Accountants & Adviseurs

Yuki

Met de software van Yuki hebben we de mogelijkheid om samen met u "in the cloud" de administratie te voeren. U scant de facturen of de leverancier mailt ze direct naar uw administratie in Yuki. Hierdoor kunnen wij de administratie op dagelijkse basis bijhouden en kunnen de facturen dagelijks worden betaald. U heeft hierdoor op ieder moment een up-to-date inzicht in uw administratie en de resultaten.

Inloggen bij Yuki

Yuki

Register Belasting Adviseurs

Doordat ons kantoor is aangesloten bij het Register Belasting Adviseurs beschikken we over actuele vakinhoudelijke kennis op het gebied van belastingadvies. Tevens voert het Register overleg met het ministerie van Financiën, de Belastingdienst en andere beroepsorganisaties waardoor we op de hoogte zijn van de meest recente ontwikkelingen.

Namens ons kantoor is Marjolein Vinke aangesloten bij het Register Belasting Adviseurs.

Register Belasting Adviseurs

Loket

Voor de salarisadministratie maken we gebruik van de software van Loket.nl Middels deze softwareleverancier kan zowel de werkgever als de werknemer online inloggen en de voor hem benodigde gegevens raadplegen. Naast de loonstroken kan er eventueel ook een digitaal dossier worden geraadpleegd waar bijvoorbeeld het arbeidscontract kan worden ingezien.

Inloggen werkgevers

Inloggen werknemers

Loket.nl